Facebookdilemma - fortsättningen

Helt plötsligt är det väldigt få statusuppdateringar att hålla koll på, ja det händer ganska lite på Facebook nuförtiden. Men jag hoppas att detta var ett gott beslut och en viss saknad är det inte mer än rimligt att känna tycker jag.

Söndag idag och jag har sovit bort väldigt många timmar. Jag skall snart sätta mig och ta itu med lite kommentarsläsning till Lukasevangeliet. Det är spännande att få dyka in i Skriften och brottas med olika frågor. 

Veckan som kommer bjuder på skola, besök i Eskilstuna hos nära och kära samt en utflykt till Sigtuna för att tillsammans med andra mötas till Rikshelg för Svenska Kyrkans Unga. Det är också snart dags för Allhelgonaläger på Stiftsgården Stjärnholm och det känns skoj att anmälningar trillar in allteftersom. 

Jag känner mig för tillfället lite slut på reflektioner, eller i alla fall för trött för att skriva ner dem. Jag tar mig därför lite tid med min kära att umgås och tänker sedan fortsätta min läsning av "Fri att leva enkelt" av Richard Foster, en mycket intressant bok!

So long!

Broder Kim

 


Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag tog steget att kliva ur Facebook , så himla skönt!

Testa, man kan inaktivera den på obestämd tid och aktivera den när man vill igen..

2011-10-17 @ 12:20:30
Postat av: Kim

Det skall jag absolut överväga (har känt mig lockad många gånger)! Härligt att du trivs med att vara ute ur facebooksvängen! Snart kanske vi båda möts på utsidan :)

2011-10-17 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0