Vet dem vem jag är?

Kanske är det ett större problem än jag kunnat ana, jag börjar se tecken som pekar tydligt åt ett särskilt håll! Om jag nu just i stunden tänker och känner efter vad jag vill göra så vet jag vad svaret är. Men jag vet samtidigt vad jag lovade mig själv för länge sedan och det är det enda vettiga valet att göra!

Vissa saker kan jag inte kontrollera och kanske just därför så är det så svårt att säga nej! Jag vill dit, vara just där en stund, på platsen som erbjuder sådant som jag sällan annars kan känna!

Jag tycker det är svårt att bli tillsagd, vänder taggarna utåt! Samtidigt är det bra med tillrättavisningar!

Men i slutänden är det här mitt val och valet ska jag göra av fri vilja, en beslut som kommer inifrån ut!

Men jag kommer inte klara av det själv så jag är glad att ni säger till, hur jobbigt det än är för mig! För tillsägelser lockar också fram det som finns inombords, rösten som viskar och vet att något är fel!

Det blir lite fram och tillbaks i mitt resonemang men det beror nog på att känslorna är så motstridiga!

Det finns mycket i mitt liv som jag behöver ta tag i och någonstans hör allt ihop så jag kan faktiskt ta och börja princip vartsomhelst!

Bara jag börjar nu! Och jag tror jag vet med vad och hur!

Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0