Kontemplativ stund?

Och jag känner hur det lockar, hur önskan står stark. Men jag måste stå emot, kämpa, jag behöver det, jag måste få känna att jag kan och att jag klarar av ett uppsatt mål, för livet går inte i repris och de val jag gör nu kommer att påverka mitt liv i framtiden och jag vet vart jag inte vill finna mig själv om 10 år!

Och jag vet att mycket av det jag skriver är kryptiskt, oftast är det för att jag inte vill släppa människor alltför långt in på livet. Alla människor behöver inte veta allt om mig, det viktiga är att jag vet, att Gud vet, att de jag känner förtroende för vet! Och det finns några få människor som vet väldigt mycket, en handfull personer och jag är glad för dessa människor, de som jag släppt in!

Och det är väldigt mycket som känns väldigt bra just nu, det finns så mycket jag har att vara tacksam för och ångest och jobbiga tankar håller sig långt borta och jag ber att de ska fortsätta göra det!

Så, lördag kväll nu och jag funderar febrilt på vad jag ska göra! Om jag ska ta några kvalitétstimmar! Bowlade här på eftermiddagen och det gick ganska bra må jag säga!

Imorgon söndag blir det mässa med Annegret och sedan träffa min underbara flickvän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0