Jag kan inte vänta

Jag vet ju redan vad jag vill, det har jag vetat i så många år nu. Jag har låtit andra saker komma i vägen, jag har njutit av bekvämlighet, njutit av pengar på kontot, av att ha tjänat mitt eget uppehälle och bli uppskattad för min talang. Allt detta är positivt på många sätt och vis, jag har vunnit livserfarenhet, lärt mig saker och ting, utvecklats.

Nu vill jag ta ett nytt steg, gå in i en ny fas i livet, fokusera mitt mål (Ditt mål) och vägen dit, att inte längre vara splittrad mellan arbete och studier, att låta studierna berika mitt liv, att växa, att lära mig mer, att inte vara tvungen att öva orgel men gärna göra det för min egen skull!

Och jag finner glädje i att veta vi båda är på väg, att vi vill tillsammans, att det finns en framtid där jag har tänkt dig och du tänkt mig, en framtid att dela!

Jag kan inte vänta!


Kommentarer
Postat av: emma

13 timmar sen är jag hos dig igen <3 men som du skulle sagt, det är bra att sakna ibland ;) framtiden är bara vår älskling. ska sova nu snart och du finns i mitt hjärta och mina tankar hela tiden. jag älskar dig <3

2010-10-24 @ 02:05:01
URL: http://charlottemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0