Innerlighet

Är det något jag önskar så är det att kunna släppa taget, att inte behöva veta allt, att inte alltid ta frågan ett steg längre! Att kunna känna frid och inte låta tankar äta upp mig inifrån!

Och jag önskar att jag kunde ha ett annat fokus, inte på då utan på nu!

Och domen är redan fälld och nu är det dags att dela ut straffet... så väljer jag då förlåtelsen som straff?

Många gånger önskar jag att jag vore annorlunda, att jag inte komplicerade saker och ting in absurdum, men det är denna person jag är just nu och det är vad jag har att jobba utifrån!

Men det vore skönt att få slippa oron, slippa alla dessa jobbiga tankar, att få leva fullt ut, njuta av allt det goda, ha tillförsikt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0