I like it!

Och idag vann rädslan!

Men idag vann också jag, jag följde det jag bestämt mig för och det känns väldigt gott!

Och än mer gläds jag över den förändring som börjat och sker i mig!

Och jag gläds över den vila och ro jag vilar i, det viktiga är bara att inte bli högmodig, det som är min uppgift att göra ska jag göra väl!

Snart sömn, kände bara att jag ville skriva av mig lite!

Jag är glad för att så mycket känns så väldigt bra just nu, att ångesten är långt borta, att jag ser förändring! Jag är så väldigt glad över min fina och underbara flickvän, jag är glad för att jag ser med förhoppning och glädje på en ny inriktning i livet som snart ska börja! Allt fixar sig!

Och jag tackar Gud för Gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0