Finns det plats för mig?

  • Jag behöver någonting att fokusera på ordentligt! Något som skänker glädje och fördjupning i mitt liv, därför vill jag börja plugga heltid snart! Sitta med böcker att läsa, skriva PM, reflektera tillsammans med andra, lära mig mer och låta min tro fördjupas!
  • Jag behöver mer av den känslan! Ofta ges mig tillfälle till den men jag når inte fram, vet inte hur jag ska ta emot och förvandlas!
  • Jag behöver miljöombyte några dagar, några dagar i tystnad, dagar utan alla måste! Tid att se och lyssna inåt, en plats där jag kan växa! Därför känns det himla bra att jag lämnar Tuna för Bjärka-Säby några dagar i nästa vecka!
  • Jag behöver få ta plats, ges plats!
  • Jag behöver inte lugn före stormen, jag behöver lugn och ro!
  • Jag behöver svar!
  • Jag behöver inte 100 saker att tänka på, att förbereda mig för, att oroa mig för, men ändå tar jag det på mig!
  • Jag behöver Dig!

Jag spår panik ett par dagar framåt, ber för att jag ska orka!

Snart bär det av mot stan, byta skitmobilen, hämta nycklar hos Amina, fira mässa, äta middag med familjen och öva!

Jag tänker på dig<3



                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0