Vad behövs för att duga!

Ja det är frågan!

Känner en viss trötthet över Hm:s nya bikinireklam!

Är det bara brundbrända, smala, "snygga" tjejer som badar? Varför ser alla tjejer i reklamen i princip likadana ut?

Varför ska människor behöva känna att dem inte duger?

Jag själv är ganska spinkig och inte alls muskulös, jag skulle aldrig kvala in till en underklädesreklam! Vart är dem spinkiga killarna i underklädesreklamen?

Likformighet är nog något väldigt wacko, Gud skapade en mångfald av människor eftersom Han älskar mångfald, men somliga människor har fått för sig att man bara duger om man är stöpt i samma form som "de snygga" människorna!

Har ingenting emot de "snygga människorna", men är trött på ett samhälle som proklamerar ut att bara vissa är de "snygga människorna".

Jag tror att vi alla är de "snygga människorna", tänk om samhället kunde säga det?

Nu har jag iaf sagt det!

Jag är snygg för någon (som t.ex. min flickvän), ful för någon annan, och så funkar det väl för i princip alla?

Vi duger som vi är!

Kim Baung


Kommentarer
Postat av: klockars !

du är sååå snygg min raring :D

2010-05-18 @ 15:52:18
URL: http://luckystrikee.blogg.se/
Postat av: Kim

Du med hjärtat mitt<3

2010-05-18 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0