jaja

Eftersom jag hade en lugn hemmakväll med min kursbok i fredagskväll så vaknade jag upp fräsch och fin lördag morgon! En skön känsla! På sitt sätt börjar jag tröttna på att festa, vad är det liksom värt i efterhand? För stunden är det himla kul när man är inne i ruset men dagen efter så brukar det ju inte kännas lika kul! Kroppen är i kemisk obalans, de glada minnena beror ofta helt på att man själv och människorna man umgåtts med varit påverkade och därav haft påverkade personligheter, därav inte riktigt varit sig själva. Jag vet att jag förändras med tillräckligt mycket alkohol i kroppen, jag kan bli himla glad men också deppig, hur som helst, en förändring sker alltid och det tror jag gäller för i princip alla människor!

Och på sitt sätt vet jag att raljerande över alkohol inte lär påverka någon, kanske inte ens mig själv. Det handlar kanske om att bara göra sitt val, välja inriktning i livet. Människor förändras av andras exempel.

Hur som helst, nykter är en himla skön känsla!

Idag har på sina sätt varit en ganska produktiv dag, har fått en hel del gjort, tvätt, städning, plugg och orgelövning!

Snart sova!

Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0