Hur du får allt att vända...

Och när det känns meningslöst så kommer du med mening!

De få gånger jag skriver något i detta lilla krypin så sker det vanlightvis nattetid!

Unnar mig en sen natt uppe, kan ta sovmorgon imorgon innan det blir dop och övning med Ungdomsgruppen i Torshälla inför deras spel "Antoni och Josefine". Livet flyter på, jag njuter!

Och på sitt sätt längtar jag efter sommar, på sitt sätt efter en annan plats, men på samma gång är jag nöjd med den kalla vår som nu är och den plats jag är på!

Lite plugg också imorgon har jag tänkt att hinna med och på lördag blir det Ungdomsfestival i Torshälla. Från kyrkan kommer vi ha ett tält på festivalområdet och sedan hålla kyrkan öppen kvällen/natten, känner mig taggad, härliga ungdomar och fantastiska, inspirerande medarbetare, vad mer kan man önska sig? Har idag beställt en massa biblar, böcker pins m.m. som vi ska ha att dela ut, snacka om ett ypperligt tillfälle att möta ungdomar och få berätta om Jesus, me like!

You shown me life, You´ve opened my eyes! Now in the darkness Gods light shines!

I can´t imagine a life without You!

Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0