Tacksamhet!

Ibland slår det mig vad oerhört mycket jag har att känna mig tacksam över!

Jag har en underbar flickvän som skänker mig glädje genom sin blotta existens och allt det hon är!

Jag har en underbar familj, med en fantastisk mor och far, fina systrar, bröder, respektive, syskonbarn!

Jag har ett jobb med underbara arbetskamrater, ett jobb som vilar på att Gud gav mig en musikalisk gåva!

Jag har förmånen att kunna studera och har hitills lyckats få ihop 15 p som jag känner mig oerhört stolt över, hur många poäng det än är kvar!

Jag har det gott ställt och ber Gud att hjälpa mig dela med mig av det jag fått av nåd!

Och jag är tacksam för Gud som gett mig livet som möjliggör allt detta goda i mitt liv!


Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0