Kött eller inte kött?

Det är väldigt lätt att säga vad man är övertygad om är rätt, det är lätt att plocka fram argument, det är vackert att med orden vara lojal men det är svårare att låta handlingarna följa orden. Vad är egentligen rätt, att alltid tänka på andra, eller att ta ansvar för sitt eget liv och sin egen vilja?

Och jag vill inte ens skriva de ord som pockar på, jag tänker fortsätta förneka, för kanske är det enda vägen...

Jag sätter på en fantastisk cover av "River flows in you" och njuter av skönheten!

Funderar på hur länge man kan vänta...

Tänker på hur skönt det vore att släppa allt en liten stund, några veckor, leva lite annorlunda en stund!

Och jag väntar och längtar efter min Tidegärdsbok som jag beställt hem, en längtan efter bön, om hjälp med bön!

Bön, låt hjärtat mitt tala med Dig!

Kim Baung

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0