Slö eller?

Och jag tänker tvinga mig själv att kämpa och försöka för jag vill inte fly bara för att det är lite jobbigt. Jag tänker försöka ge studierna ett riktigt försök!

Tänker just nu tillbaks på livet när man var yngre, hur lätt det var att gå på gymnasiet eller när man hade ett jobb att gå till varje dag! Nu är det studierna som gäller och det är verkligen svårt tycker jag! Förhoppningsvis lossnar det snart :)

Jag har återigen lust att åka bort ett tag, till något vackert ställe med lugn och ro, med människor jag tycker om. Att umgås och fira gudstjänst tillsammans :)

Kanske kommer en öppning till det snart, om så bara för ett dygn, vi får se!

Har inte så mycket att skriva just nu, känns som om Kyrkohistorian och ångesten över den tar upp det mesta!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0