Shining!

Och lovsången bringar ljus, värme, hopp, glädje och framtidstro i mig!

Ska snart sova ett par timmar, fick inte så mycket sömn inatt!

Nu börjar det dra ihop sig till studier och jag börjar känna förväntan, ska bli kul detta!

Senare ikväll blir det mässa i Tomaskyrkan och sedan kommer Felicia och vi ska ha årets första sånglektion, känns verkligen skoj:) Stannar nog kvar sedan på Ungdomsgruppen. Ska också hinna en sväng förbi Magnus i S:t Andreas. Nu börjar detta bara bli en uppläsning av vad jag ska göra, inte för något behov av att känna mig viktig utan kanske mest som ett sätt att komma ihåg de göromål jag har:)

Det här blir nog en bra dag, känns så :)

Eller rättare sagt, jag känner att jag och andra kommer göra detta till en bra dag i mitt liv!

Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0