Saturday

Har tänkt mig att snart börja vända dygnet rätt, som det ser ut nu blir det ofta någorlunda sena nätter och upp väldigt sent varje morgon.

Lördag idag och snart ska jag ner och hjälpa Staffi och Helene med deras flytt tillsammans. Sedan blir det middag och det är ungefär så dagens planering ser ut.

På torsdag börjar kyrkan igen och jag känner en stor glädje över det. Har varit en lång tid därifrån nu och jag känner abstinens. Efter möten och människor.

Skrev lite om status häromsisten angående tidningen IKON 1931:s tema i senaste numret. Fann en vacker bön som jag tänkte att jag kunde dela här:

Gud, Du som offrade allt för att bli som en av oss.
Hjälp oss att offra vår jakt efter status för att bli
mer som Du. Amen!


So long!

Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0