Längtan efter silver

Kom hem för ett tag sedan från stan där jag shoppat bort en del av ångesten eller kanske helt enkelt bara shoppat till mig lite ytlig glädje, huromhelst, det kändes bra :)

Snart kväll, middag med sister och mami <3

Senare får vi se vart kvällen bär, jag behöver komma ut. Har varit för lång tid nu utan jobb och jag börjar bli fruktansvärt rastlös rent allmänt!

Imorgon söndag, ska ta mig upp på Högmässan är mitt mål, känner en viss längtan efter lite mässfirande, tror att jag behöver det!

Av någon anledning känns livet ganska okej, jag lever i sanningens glädje och den regerar över missmodet!

Har en massa pappersarbete att fixa här snart men jag tror jag struntar i det ikväll och satsar istället på en trevlig kväll och så tar jag hand om det andra på måndag!

Ikväll blir det umgånge på Grappa blev nyss klart, trevligt!

So long!

/K~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0