Dig tillkommer all ära

Och nu ska jag leva för andra så att jag lever själv!

Kanske blev inte alla ord sagda, kanske berättade jag inte allt. Men en annan tid så blir nog allt helt klart till slut!

Det känns ganska bra! Har fått en fantastisk sång skickad till mig av en kyrklig vän. Ett verk som hon skrivit själv och melodin och texten behövde jag verkligen nu...

Jag kan känna närhet             
känner Gud som i mig bor 
Kanske finns en ande
som är större än vi tror

/ Rebecka Jaxhagen


Idag är en hel del saker inplanerade, känns sköt att få aktivera sig!

Ser framemot torsdag. Finns en vän jag längtar så efter.

Och nästa helg så får jag träffa Distriktsstyrlsen igen, känns skönt att träffa Sofia igen och också dem andra underbara människorna:)

Det kommer bli sent inatt, det känner jag på mig och det trivs jag med!

Pax tecum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0