Att släppa taget

Det är nog dags att jag släpper det här. Du har all rätt att göra vilka val du själv finner nödvändiga och det spelar egentligen ingen roll om någon blir sårad. Det viktigaste är att vara sann mot sig själv och mot andra. Om du nu kommit på att det inte går så är det så och jag respekterar det även om jag faktiskt kan vara ledsen för det.

Det är dags att både du och jag slipper detta spel tror jag för innerst inne mår ingen av oss speciellt bra av det. Kanske har vi lurat oss själva tillräckligt nu.

Så därför hoppas jag att det går bra för både dig och mig, att vi kan finna riktigt lycka i livet som inte förtärs av oro och ängslan och dåliga minnen.

Förhoppningsvis går våra liv vidare utan att vi längre känner varandras andetag! Förhoppningsvis kan vi en dag båda finnas på samma plats utan lust att vilja vara tillsammans och bara tycka om varandra som vänner.

Jag önskar oss båda allt gott och att detta nu är det rätta för oss båda!

Många gånger talade vi om förändring, men jag hoppas att du förstår att du duger som du är! Det viktiga är att tycka att man själv duger, inte förändras för att någon annan vill, bara för att man själv vill det.

Allt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0