Och det är Du!

Söndag morgon är här, om en knapp timme sätter jag mig i bilen med Staffi ut mot Näshulta för att sjunga i mässan där och sedan vidare mot Husby-Rekarne för ett solistuppdrag till. Just nu hoppas jag bara att rösten ska hålla, att näsan inte ska rinna och att vi väljer bra stycken att framgöra, förkylningen kom inte allt för lägligt. Men, men jag får hoppas att det går bra och att allt är prima tills på torsdag då det är dags för framträdande igen.

Hade en dröm inatt, en av dem som kommer ibland och alltid handlar om i princip samma sak, som alltid är nostalgiska, som alltid gör lite ont och som ställer samma fråga till mig, om och om igen!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Kim! Kikar in här och ville bara säja att du skriver så himla bra och har ett så brett vokabulär :) Hoppas du mår fint!

2010-03-03 @ 20:43:35
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0