Ordet är dig nära!

Jag behöver någonstans lära mig att olikhet är något som existerar och att det nödvändigtvis ine behöver vara något ont, måste kanske sluta döma andra utifrån mig själv, måste förstå att det finns olika uttryckssätt och att det finns olika stadier!

Det är inte många dagar kvar på 2010 nu och jag ser med både stor förväntan och en viss rädsla mot det nya året. Jag har gjort mitt val och det är dags för en ny fas i mitt liv nu. Jag ser med glädje på att lämna arbetslivet för några år framåt (även om jag kommer att ha en del småjobb). Jag ser framemot att flytta till Örebro med min älskade flickvän och att där bilda oss en tillvaro tillsammans. Jag känner en stor glädje över det samtal jag och min kära nyligen hade, hon har nu fått besked på sina ansökningar!

Grattis älskling, du är grymt duktig!

Jag känner en längtan efter att lämna en hel del av det som är min tillvaro nu, vad gäller krav och förväntningar, känner en längtan efter att komma iväg!

Och samtidigt så känns det lite skrämmande att nu gå in helt och hållet på 100% i studierna, men med Guds hjälp och en underbar flickvän att dela livet mitt med kommer det att gå kalasbra tror jag!

Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0