Breath

Andas frid i mig!

Det är en jobbig känsla, men jag gissar att det är mina murar som sakta men säkert faller. Jag som vågar vara rädd, som vågar se mig själv som den jag är, som vågar se min verklighet och hur fylld den är av rädsla, krav och prestationsångest!

Så rädd att inte räcka till!

Och idag gick det upp för mig vad jag verkligen behöver, något som jag aldrig haft!

Men mitt i allt det jobbiga finns det så mycket ljus! Känslan av att komma så väldigt nära, att få se världens vackraste leende och låta det fylla mig med glädje. Att få erfara hur viktig en annan människa kan vara och hur otroligt viktig denna människa är. Glädjen att få finnas i en annan människas liv och att få finnas i dennes. Glädjen över hur tomt det känns så snart du inte är nära vilket är ett bevis på hur viktig du är för mig! Att få växa tillsammans!

En sådan stor tacksamhet!


Kommentarer
Postat av: emma

för mig gör du mer än räcker till! och jag blev glad att det ÄNTLIGEN kommit upp ett nytt inlägg älskling <3

vi växer tillsammans och jag älskar det och dig så himla mycket!!!

2010-12-06 @ 19:11:55
URL: http://charlottemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0