Att härda ut

Hur mycket jag än önskar det så kan jag inte sövas ner i drygt 7 dygn för att slippa oroas, jag måste andas, måste vara medveten. Så jag tänker slåss, kämpa och gå den svåra vägen!

Och jag känner någonstans att jag är på rätt väg, att jag faktiskt kommit en bit!

Och jag är så tacksam för Hans-Christian, han vet, jag tror att han förstår, han betyder mycket och står mig så väldigt nära, han finns med mig mitt i allt det svåra. Hos honom finns ett rum, en plats, en person som gör att jag vågar, vågar vara slagen, rädd, gråtandes och erfara känslorna!

Jag kan säga att jag känner tacksamhet emot dig med ärligt hjärta och kan uppriktigt säga att du betyder mycket i mitt liv!

Kanske låter detta som en kärleksförklaring, det är det inte på det sättet det skulle kunna uppfattas. Detta är jag som vågar vara svag!

Jag tycker om att vara svag, det är en skön känsla!

Jag tänker härda ut! Jag ska härda ut!

Kim Baung

Kommentarer
Postat av: emma

du är duktig som vågar visa dig svag, det är modigt! jag älskar dig för den du är <3

2010-12-20 @ 19:22:21
URL: http://charlottemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0