So many things...

Ja det händer och har hänt en hel del:)

Tentan i Kyrkohistorian gick riktigt bra och så har jag börjat vikariera ute i Torshälla församling, känns jätteskoj och jag hoppas på det bästa och tänker kämpa för det bästa!

Jag och min Jomski har käkat gott ikväll:)

Imorgon ska jag träffa Anna Jarl, sedan är det pianolektion med mina gamla elever, skoj:)

Sedan hem till bror med familj, ska bli riktigt roligt att träffa lilla Axel! Sedan middag med Sandra och Bea, ser framemot en toppendag imorgon och på lördag är det Konfirmanddag i Strängnäs så åker dit med försalingspedagog Eva i Torshälla församling och konfirmanderna:) Förhoppningsvis hinner jag också till bandets spelning i Kloster kyrka lördag kväll!

Söndag blir det orgellektion med Staffi, likaså måndag, behöver verkligen det! Måste upp och ta en ny letar-runda på vinden också för att leta rätt på mina orgelböcker, jag känner mig taggad!

Trivs bra ute i Torshälla, riktigt trevliga arbetskamrater!

Saknar familjen min som befinner sig i Australien!

Snart göra kväll!

So long!

Kim


Kommentarer
Postat av: lisa

saknar dig med!

2010-04-24 @ 14:23:45
URL: http://lisahannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0