Det är på natten livet lever ut!

Snart dags att bege sig mot sömnen! Lördagen var en bra dag, middag med familjen och så Midnattsmässa i Kyrkan. Avslutade på Kebabhuset med Emelie och Frida, nattkäk är aldrig fel!

Lite för mycket tankar och energi för att riktigt vilja lägga mig ännu! Så jag njuter av kvällen med Orsa Spelmän och John Mayer.

"All the vampires are walking through the walley"

Troligtvis blir det en bra söndagskväll, hoppas på det bästa som alltid :)

Och jag har ett stort påskägg till Dig, så när Du vill så får Du det:)

Och jag frågar mig om tankarna och smärtan kommer bara för att allt är på väg åt rätt håll eller om dem är tecken på att något är fel!

Jag behöver träffa H-C, behöver träffa Lars, vill träffa Dig!

Josh Groban is the shit!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0