Untitled

Jag har svårt att prioritera rätt, vill hellre göra det jag finner roligt än det jag vet behövs. Därför har jag ångest inför morgondagen som är alldeles för fullspäckad med tanke på allt det jag behöver hinna med. Men det får bli så bra som det blir, för bättre blir det helt enkelt inte.

Har nyss ätit hemmagjord pizza här ute i Tomaskyrkan. Innan det hade jag mässa och efter den var Felicia här och sjöng:)

Imorgon ska jag till Hammargärdet, var länge sedan sist p.g.a. sjukdom så det blir säkert kul, hoppas bara att jag orkar upp och att jag känner mig tillräckligt frisk.

Jag längtar efter dig!

/Kim Baung

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, din mening om hammargärdet och att det skulle "säkert bli kul" lät ju lagom ironisk =P

2009-12-05 @ 16:46:12
URL: http://liteextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0