Teardrops

Och jag har aldrig trott på evig kärlek, att kunna älska någon tiden ut, men vad är det jag önskar egentligen? Att bara ha någon att dela allt med, att inte behöva leta, bara veta och vara helt nöjd med det. Att veta att någon finns där och att jag finns där för någon. Att bli ett, ett kött.

Jag vet inte när jag senast var så här sentimental, det är bara så att människor föder så många känslor och tankar i mig. Allt kommer nu och jag tror att det är bra...

Och någonstans handlar allt detta om mig, men det finns plats för dig, och det finns en plats som behöver dig!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vi pratade om att söndagen var bäst, därför att då kunde vi åka åt varsitt håll från Eskilstuna så behövde det inte bli så förbaskat dyrt för Fredrik. Fram och tillbaka till Västerås och fram och tillbaka till Eskilstuna känns lite overkill :) Vad säger du om det? :)



Hur känner du dig inför framtiden i Örebro? Har du börjat leta lägenhet och sådant? :)

2009-11-22 @ 23:02:36
URL: http://jannikesvedin.se
Postat av: Jannike

Härligt, härligt :) Jag förstod det som att Anna kunde på söndag också! Det blir kanon!



Åh, vad skojigt! Det låter bra, det är kul att komma iväg och testa på någonting nytt.



Ja, för min del är det ju inte mycket nytt. Plugga, plugga, plugga. Nationellt idag, nationellt på torsdag och kemiprov på fredag ;) Jag antar att jag orkar, det finns inte så mycket annat. Sen vet jag ju var jag ligger bra till, och kan dra ned på tempot, och vilka kurser jag måste ligga på topp i, så att jag får någon balans :)

2009-11-24 @ 20:11:41
URL: http://jannikesvedin.se
Postat av: Jannike

Hm, ja, tågen går ju inte så bra på söndagar. Antingen kommer vi fram klockan 12, eller klockan 16. Vad blir bäst tycker du? Vad hade du tänkt för dagen? :)

2009-11-24 @ 21:37:10
URL: http://jannikesvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0