Någon att tala med

Vi behöver alla någon som lyssnar till oss och vill förstå och hjälpa. Jag ska snart träffa min "någon". Jag tror att denna människa vet mer om mig än någon annan människa på denna jord, och jag är honom och Gud tacksam för att han finns.

Facebook gav mig nyss en anledning till ett leende, hoppas jag, tackar jag för!

Okej en ny vecka nu. Har ätit en lunch med Magnus idag. Ska jobba för första gången på en och en halv vecka ikväll och det känns ganska konstigt, förhoppningsvis blir det bra.

Är på jakt efter en cd-spelare, längtar efter musik och har fastnat för Sarah Brightman, opera kan vara fantastiskt vackert.

Nu ska jag iväg, so long!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0