Varför?

Om och om ställer jag mig själv frågan varför?

På något sätt lyckas jag alltid, somliga ting kan sätta saker ur spel.

Nu sitter jag här och lyssnar på studioinspelningarna som blev klara i torsdags. Kanske kommer jag gå in och göra några småändringar till, vi får se.

Jag har en småfamilj boendes våningen över mig. Jag brukar vara ganska tålig mot ljud men imorse var jag sugen på att dampa loss och skrika några väl valda ord på föräldrarna.

När man blir förälder tappar man då per automatik sitt sunda förnuft eller handlar det om att visa föräldrar inte ens hade något förnuft innan? Man måste väl för fan förstå att det blir lite jävla irriterande när ungen för fan kör något slags
beep-test genom lägenhet. Och jag kan lova att han/hon/det kom upp ganska många nivåer.

Nu hoppas jag at jag varit tillräckligt negativ för idag.

Igår hade Daniel K och jag Matrix-kväll dock orkade vi inte igenom all tre så vi har trean sparad. Jag var lagom pigg när jag vaknade första gången vid 04.35 imorse, tack och lov somnade jag dock om.

Nu ska jag snart styra min kosa till mor för att öva inför morgondagens arbetsdag. När den här söndagen är över kan jag nog andas ut lite förhoppningsvis...

Och så ska jag vänta och se om jag får vad jag förväntar...

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0