Utvilad

Hejsan!

Lördag till söndag hade jag och Anna Jones ett ungdomsläger i Tomaskyrkan. Vi lagade mat, lekte och firade mässa (plus en massa annat också givetvis).

När jag väl kom hem från Tomaskyrkan igår kl. 18.30 var jag dock så slut så att jag bara orkade handla, laga mat och äta innan jag föll i sömn vid 20.00.

Vaknade upp 19.00 imorse och var ännu inte riktigt utvilad. Nu däremot är jag riktigt pigg och glad(kan också bero på att jag tog en liten tupplur på jobbet för att jag var så slut).

Nu sitter jag här efter en heldag på jobbet. Kom hem förrän timme sedan och sitter nu och klunkar Ramlösa Skogshallon, äter nötter och lyssnar på det fantastiska bandet Dc Talk och deras underbara låt Dc Talk. Jag blir verkligen helt energisk i kroppen. När jag var ung och första gången kom i kontakt med Pingstkyrkan på riktigt så vet jag att denna låt spelades flitigt. Dansgruppen A2J (Addicted to Jesus) dansade också ett antal gånger till denna låt. Gruppen bestod av min gamla klasskamrat Malina Abrahamsson och min gamla flickvän Hanna Kjellman bl.a.

" I wanna be in the light as You are in the light
  I wanna shine like the stars in the heaven
  So Lord be my light and be my salvation
  Cause all I want is to be in the light"



Nu ska jag snart sova, imorgon blir det studioinspelning, weeei:)

God natt!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0