Ge mig en plats där jag kan växa...

Ingenting kvar, förstört, slängt på avskrädeshögen. Bränt, dömt, slängt, i minnet gömt!

Om några minuter är det verkligen dags att gå och lägga sig. Plugga i hörsnäckorna och försvinna bort. Återigen i en säng som inte är min egen och ärligt talat känns det ganska skönt. Jag tycker om att vara på läger, jag tycker om att vara borta hemifrån ibland.

Jag känner att det är dags att spräcka rutinen, jag behöver ett miljöombyte.

Det finns mycket som jag så gärna vill ha kvar, men jag vet att det snart är dags att offra saker och ting för ett högre mål.

"Ni skall vara heliga såsom Han är helig"

Och så funderar jag på vad helig innebär.

Jag känner mig helig när jag är nära Gud, endast då. I alla fall som jag kan komma på.

Så jag får helt enkelt se till att försöka hålla mig nära Honom.

För saken är den att endast Han kan ge mig ro, endast hos Gud är jag trygg.

Kanske är det känslan av förståelse...

...bli det som jag är tänkt att bli

God natt!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0