One week

Upptäckte nyligen att jag inte skrivit i bloggen på en vecka så nu känner jag att det är dags att plita ner något.

Måndagen är snart slut. I helgen har jag haft två stycken konfirmationsspelningar i Fors. Det var verkligen kul, men det känns på sitt sätt skönt att stressen och prestationsångest nu har kunnat gå och lägga sig.

Har också grattat min brorsdotter i söndags och fick då också möjlighet att se brorsans och hans flickväns nya boende, en villa i Hällby, fint och en härlig uteplats:) 

Dagen idag har spenderats några timmar på jobbet och så har jag också unnat mig några timmar till att städa hemma.

Imorgon behöver jag inte vara på jobbet förrän klockan 11.00. Har en lunchandakt att tala och spela i klockan 12.00 så det är lika bra att vara där en timme innan och förbereda sig lite.

Kvällen till ära lyssnar jag på Babayshambles låt "Fuck forever". Lite nostalgi över den trots att det inte var allfrö länge sedan man lyssnade på den...

Men men, en hel del meningslöst svammel blir det här, men det är väl precis vad bloggar är till för?

Eftersom mitt lilla shampoo hemma tagit slut så var det tvunget att köpa nytt. Eftersom dofter lätt väcker minnen till liv i mig så valde jag att köpa Fructis (fördelaktigt ekonomiskt jämfört med dem jag brukar handla för att lugna mitt orimliga hårproduktsbehov). Det var länge sedan jag använde det och jag tror att jag minns en viss båtresa många år tillbaks i tiden.

Kanske är lika bra att ladda upp några bilder från helgen...

(Publiceras ett dygn för sent)

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0