Mellandag

Vaknade imorse och var inte alls utvilad, detta resulterade i ett halvdåligt humör och det har verkligen följt med mig genom dagen. Detta är vad jag skulle kalla en mellandag, en dag då inget går speciellt bra och humöret är ganska långt ner.

Kvällen blev iallafall bra då någon jag tycker mycket kom förbi och vi åt en liten middag tillsammans:)

Nu ska jag snart stryka lite kläder förhoppningsvis(beroende på om jag orkar). Ska också förbereda en andakt tills imorgon. Sedan funderar jag på att spela lite en stund. Jag behöver det. Disk och städ får vänta.

Du vandra en gång här på kall och kylig jord
Du gick till syndarna och gav dem livets ord...

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0