Kim, gå och lägg dig!

Nu sitter jag här igen vid datorn fastän jag borde ligga och sova sedan länge. Helt uppenbart finns det väl alltför mycket som håller en vaken.

Studioinspelning gick nog ganska bra, däremot är jag väldigt hård på perfektion och min egen röst. På torsdag ska jag lägga dem sista stämmorna och så ska jag och Elias mixa. Hoppas att jag blir nöjd med resultatet:)

Har haft årsmöte för Partipolitiskt obunda i Svenska Kyrkan (POSK) idag och jag hade självbevarelsedrift nog att tacka nej till den erbjudna sekreterarposten. Det är dags att tänka längre och mer på mig själv...

Fast saken är väl den att man alltid tänker på sig själv? Men ibland måste man se på livet, sig själv och sitt eget välmående ur olika synvinklar. Vad är det som betyder mest i mitt liv? Att jag ska må bra och orka göra det jag åtager mig riktigt bra.

Nu är jag mest sugen på att åka iväg på ett karismatiskt möte och stå med lyfta händer mot himlen och se mot det som finns där, det som mitt hjärta redan nu vittnar om.  Jag behöver fokusera på Jesus för då kan jag se mina egna problem i ljuset av Honom.

God natt!

/Kim Baung

Kommentarer
Postat av: Ksenia

Låter som att livet knallar på för fullt för din del. Det var vackert sagt om Jesus <3 Hans storhet och godhet bör stödja dig.

Dock inget bra att du var uppe så sent. Jag kunde inte låta bli att decka kl halv elva, varit för trött efter dagens alla händelser.

Dina inspelningar verkar vara en superhäftig grej. Jag skulle hemskt gärna vilja lyssna på de nån dag. Kanske lördag? Eller finns det inga färdiga versioner än?

Ha det underbart.

Puss

2009-05-06 @ 09:28:58
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0