God, solig morgon

Skumma drömmar. Jag vet att jag drömde något skumt inatt igen, men eftersom jag inte skrev ner det direkt när vaknat så är det för tillfället som bortblåst. Hoppas snart att jag kommer på det igen eftersom skumt ibland är väldigt intressant.

Har talat med en förhoppningsvis klok man idag på telefon. Nu är det dags för lite kompletteringar.

Senare idag ska jag ner till Fors och träffa Fors-konfirmanderna och ta en fika med dem och låta dem få korten från konfirmationen.

Jag kom nyss på vad jag drömde och jag sitter och reflekterar kring anledningen och/ eller budskapet till/med den.

Så väldigt mycket handlar om vilka val vi gör. Idag ska få bli en dag med bra val, det är min intention.

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0