God morgon

Det blev inte alltför sent ute igår, tack och lov, men visst hade jag gärna sovit någa timmar till. Runt klockan 01.00 avslutade vi kvällen med att splitta en pizza på Kebabhuset och sedan bar det av hemåt. Hursomhelst, mycket trevligt och lite skvaller kan faktiskt alltid vara kul.

Det enda tråkiga med att gå ut är att det försvinner så mycket pengar av bara farten.

På måndag är det löningsdag. Jag ska försöka finna rätt på min gamla cykel i nästa vecka och om inte det går så ska jag ta en slant och faktiskt köpa en ny (fast gärna gammal om ni förstår).

Nu ska det inhandlas frukost och lite senare bär det av mot Kyrkan för att spela:)

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0