En missad buss

Imorse var jag på den avslutande delen av lillasyster Lisas konfirmation:)

Klockan 12.05 skulle jag ta bussen till Nyköping för att träffa Ksenia, men eftersom jag troligtvis hade läst fel så fanns det ingen buss med avgångstid 12.05, dock ett tåg men jag var inte vid tågstationen utan vid en busshållsplats vid mig så det gick åt skogen.

Jag avskyr när saker och ting inte blir som dem är planerade och jag fick en väldig ångest av mitt misstag. Jag ber om ursäkt.

Gick en sväng på stan och shoppade mors-dag-present och studentpresent till syster Amelie.

Sedan gick jag hem till mamma och solade i nästan tre timmar så jag fick en släng av solsting.

Nu ska jag snart gå och hyra en film och förbereda en kall kvällsmiddag för mig och någon väldigt speciell<3


Några kort från lördagen...


Kommentarer
Postat av: ksenia

Jasså, någon väldigt speciell säger du... Berötta nån gång vem som har stulit ditt hjärta =)

Det gör inget att det blev tokigt med bussen. Sånt händer även de bästa. Vi tar det på fredag ist.

Ha det gott så länge och ta hand om dig. Puss

2009-06-03 @ 10:37:45
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0