Ännu en (till stor del) vacker dag

Solen har stått högt på himlen under en bra stund idag och inte besvärats av allt för mycket moln. Detta föranledde för min del en stund ute i solen på Tomaskyrkans innergård, himla mysigt och skönt.

Har också hunnit med en orgel och pianolektions för Staffi:)

På Ungdomsgruppen i Tomas spelade och sjung en av våra ungdomar två egenskrivna låtar och jag blev så himla imponerad. Nu ska Vicktoria få komma och spela och sjunga på ett musikcafé i sommar, det känns himla bra.

Nu ska jag snart törna in.

Imorgon är det jobb på Odlarskolan. uppvaktande av min bror Martin samt sånglektion för Ulrika Tenstam i Strängnäs. Fullt upp alltså och det känns faktiskt helt okej:)

"När stormen rasar som mest och du är rädd,
kommer Gud antingen stilla stormen,
eller låta stormen rasa och stilla dig" /
Okänd

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0