En ny vecka

Helgen är över. Jag har en massa timmar som jag behöver sova ifatt, kanske hinner man få in det någonstans i schemat.

Helgen har varit fullspäckad, men härlig. En massa mötestid fredag till lördag, lovsångsmässa i fredags och sen full arbetsdag igår vilket faktiskt kändes riktigt bra. Jag tycker om att jobba, ibland har jag faktiskt funderat på hur skönt det skulle vara att ha en säng på jobbet. Att slippa slösa tid på att  ta sig fram och tillbaka.

Jobb är bra eftersom det iaf till en viss del hjälper en att fokusera på något annat än sig själv och de problem man kan ha.

Idag är en väldigt intressant dag. Idag ska jag vara med om något jag aldrig gjort förut. Idag fortsätter vägen mot ett svar. Idag är en bricka i pusslet.

Kör ikväll, det känns bra. Kören är för mig ett slags lyckopiller, något jag verkligen behöver.

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0