Varför mobilen?

Min mobil mår inte så bra. Ibland kan jag inte skicka iväg sms. Nu verkar sms som skickas till den inte heller komma fram. Oh vad trött jag blir.

Jag blir allvarligt rädd att sms inte kommer fram... Tänk om någon skickar något viktigt och så får jag det aldrig?

Eller att jag skickar något viktgt som inte kommer fram...

Jag sitter nu här framför datorn och äter min älsklingsglass. Kvällen spenderades med trevligt sällskap. Jag försökte laga en god middag men det gick som väntat åt skogen, men jag skyller på att grisen var seg och det kan knappast vara mitt fel.

Nu lyssnar jag på det underbara bandet The Kelly Family. Ska snart sjunga en av deras låtar på bröllop, det ska bli intressant må jag lova:)

And the only thing missing is that step, that sparkle, that decission...

Good night!

/Kim Baung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0