Sorgsenhet

Idag när jag kom till Västerås lite tidigare än min kurs började gick jag snabbt till en bokaffär för att köpa del två i Twiligtserien. Del ett läste jag ut på tåget till V-ås om jag minns rätt. Hitills idag har jag plöjt igenom 245 sidor och då har jag ändå blivit undervisad i orgelspel m.m. de flesta timmarna av denna dag. Hur som helst, det är svårt att släppa boken...

Dock gör den mig väldigt sorgsen, att Bella lämnas, det är fruktansvärt att genom bokstäverna uppleva hennes uppgivenhet och trasighet, jag hoppas snart att hennes älskade vampyr Edward är tillbaks hos henne.
 
Jag borde gått och lagt mig bums när jag kom innanför dörren för 40 minuter sedan, men jag är väl för invand med att alltid sitta en stund vid datorn. Imorgon måste jag troligtvis upp riktigt tidigt för att ta mig till morgonmässa i Domkyrkan i Västerås, jaja, det blir nog bra.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Maja

Asså, jag älskar twilight serien..har läst alla böckerna flera gånger.. bara väntar tills andra filmen kommer ut!!

2009-06-21 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0