Rekord

Idag gick jag upp 15.20, jag tror helt klart att det är rekord, jag brukar inte kunna sova så länge.

Ska snart ta en buss ut till jobbet och spela orgel. Imorgon åker jag på Orgelspelarkurs i Västerås och allt för sent har jag kommit på att jag har massor att förbereda.

Jag tycker inte alls om att stressa.

Vädret fortsätter sin mulna visa och sinnesstämmningen blir väl en aning påverkad av det skulle jag tro.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Jag vill åka bort från den här stan ett tag, se något nytt, uppleva någon ny plats, uppleva något nytt helt enkelt.

Och så önskar jag att jag haft tid till en filmtittning ikväll, men tyvärr finns det nog inget utrymme i min tidsplanering för det.

Jag börjar bli dålig på planering ibland, troligtvis beror det på sommarens ankomst (även om den är väldigt regning), men jag behöver skärpa till mig.

Snart går bussen, adjö så länge!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0