Nystart

Gårdagskvällen var i många aspekter katastrofal och en dålig upprepning. Jag kan inte vakna upp fler gånger med ångest.

Jag skäms för mig själv, nu måste jag låta det vara slut med dåliga val. Nu är det dags att lära av sina misstag och låta andra slippa ta smällen för min dumhet.

Jag är trött på det här livet så nu är det dags att förändra´det.

Förlåt alla ni som kom i vägen för min ilska, rädsls och dumhet igår. Jag är mycket ledsen för det jag sa och gjorde.

Och jag ber Dig Gud att skydda mig med Din starka hand.

Förlåt mig för Jesu Kristi skull vad jag har brutit! Amen!

Imorgon är det avslutningsmiddag för niorna på Odlarskolan, ikväll ska jag och Johanna planera lite, jag ser framemot det.

På tisdag är det avslutning, ser framemot det också.

På onsdag ska jag förhoppningsvis träffa Ksenia, hoppas verkligen att det blir av nu:)

Någon dag i veckan hoppas jag att jag får möjlighet att träffa dig och be om ursäkt aniskte mot ansikte.

Syster Amelie var superfin i tidningen, grattis till studenten:)

Nu ska jag iväg och rösta.

Ikväll ska jag och Jomski kolla film:)

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0