Lugnt och fint

Gårkvällens personalfest slutade till slut i Mesta hemma hos en arbetskamrat. När gänget väl kom dit var alla ganska trötta så det blev inte mycket till efterfest. Under kvällen hann vi också med Grappa och Harrys. Kvällen var lugn och fin till största del så det var skönt att vakna upp klockan åtta imorse och ta sig in mot stan. Lilla Alex sover nog fortfarande ute i Mesta i en villa som inte är hans haha.

Nu ska jag snart ut till Ungdomslägret, jag har det så pass välsignat att jag får skjuts ut eftersom några ur arbetslaget skulle in och handla... Guld värt!

Saknar min lilla Johanna.

Lägenheten ser inge vidare ut så imorgon är det storstädning som gäller:)

Dags att "fixa" sig som folk brukar uttrycka det. Själv tror jag att Gud "fixar" folk, vi människor är nog ganska dåliga på att fixa oss, men med Guds hjälp går allt. Nu blir det lite väl långsökt, nu är det svammel.

Guds frid gott folk!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0