En kväll med Tyrkisk Peber

Jag sitter här hemkommen från jobbet. Köpte med mig en påse Tyrkisk Peber, det har blivit en vana de senaste dagarna. Är det inte Ben och Jerrys...

Idag har jag varit uppe på Odlarskolan och sjungit med Felicia, det kommer att blir så fint på skolavslutningen!

Nu tänkte jag publicera lite bilder, några från systers konfirmation (där syster och Emelie sjöng så fint) och några från en fotopromenad jag tog i förrgår.





















Nu lite film...

God natt!

/Kim Baung

Kommentarer
Postat av: ksenia

Hallå där =) Kul att veta att du mår bra och att livet knallar framåt. Vilka fina bilder! Love it

2009-06-03 @ 10:35:30
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0