Vit morgon

Det är fullt med snö ute, jag har julkänslor i kroppen, jag är trött för jag satt uppe halva natten, men jag är någonstans glad mitt i allt detta kaos. Det känns som om saker och ting kommer att braka samman snart men jag känner mig ändå väl förberedd. Livet går vidare och jag har mina mål som troligtvis kommer lyfta allting!

Jag vet inte om det är jag som förbereder mig på något som jag inte har att vänta, men allt måste vända snart, det här kommer inte riktigt att fungera. Organisatoriskt är det kaos och kaos funkar inte riktigt!

Mycket att hinna idag, känns som om jag måste röra på mig snart!

Fuck!


Kommentarer
Postat av: agnes

så rätt...



Jag är precis lika opeppad till julen i år som jag är till alla andra högtider.. du känner mig, jag förväntar mig inget längre :)



Det blir en liten julafton med bara familjen. Min kusin + hennes barn och pojkvän är i Australien i år, så det blir inget speciellt i år alls.. Hur firar du i år? :)

2009-12-15 @ 21:05:52
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/
Postat av: Veronica

Är det bara jag som tycker julen blir tråkigare och tråkigare för varje år som går?

När man va liten kunde man ju typ inte ens sova dagen innan julafton. Det va ju såå spännande med tomte, paket och hela kittet. Men nu soverr jag likdant innan jul som jag gör alla andra nätter..

God jul , i förskott =)

2009-12-16 @ 00:12:36
URL: http://liteextra.blogg.se/
Postat av: agnes

Låter mysigt :)



Inga speciella, men det lär komma eftersom. Ska fira jul med tjejerna och kanske träffa den gamla klassen, det är vad som är planerat än så länge :) själv?

2009-12-16 @ 20:40:16
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0