Julen står för dörren

Vaknade upp imorse och så slog det mig plötsligt att det är dagen före julafton. När man var mindre var det en sådan otrolig längtan efter julafton, jag vet inte riktigt när denna eufori avtog.

Julafton detta år blir med familjen samt ett par solistframträdanden i olika Kyrkor. Brukar oftast tycka att julafton är en väldigt lång dag med en massa väntan på det som ska avklaras så det känns helt okej att jobba.

Vad finns det mer att skriva, var och klippte mig igår, alltid trevligt att få en pratstund med Ida!

Ska snart bege mig till Västerås för att förhoppningsvis lyckas inhandla den sista viktiga julklappen, BIG PROJECT!



Och vinner jag något på att bry mig? Hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0