En fantastisk dag

Julafton är över och nu är juldagen här, den riktiga, fantastiska dagen om jag ska vara ärlig! Den dag då Jesusbarnet föds och inte kommersen göds!

Framträdandena (stavas det ens så?) gick fint, så jag tackar Gud för hjälpen!

Sitter nu hemma hos mor efter en snabb vända på Harrys! Hade hoppats att hjärtat mitt fortfarande skulle vara vaken, men tror att hon har gjort som alla vettiga människor och gått och lagt sig!

Själv är jag ännu inte sugen på att sova!

Men vad ska man göra vaken en natt då typ alla sover?

Kanske snart lägga sig och läsa lite ur boken från hjärtat mitt!

Förväntingarna på livet är just nu på topp, är rädd att dem inte kommer att vara det när jag vaknar imorgon!

Ska snart sota och sen lägga mig med min bok!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0