Bad

Och ibland går det upp för en vilken dålig människa man varit, och hur hemskt det än känns så uppenbaras möjligheten att förändra det och det ger glädje!

Ibland glömmer man det som rimligtvis borde prioriteras högst!

Saken är den att det mesta kan rättas till, det är iaf vad jag tror, och skulle det inte gå så är man som människa (tror jag) skyldig att göra så gott man kan ändå! Klyschan att "Livet går inte repris" är ju faktiskt sann, man får ett liv på denna jord och då lär det ju kännas bra när man till slut ligger på dödsbädden att veta att man iaf försökte.

Shit, känns som om det är lite av sentimentalafton, insikter vinns och så sitter jag och lyssnar på det fantastiska pianostycket "Bellas lullaby" från Twilight. Vilken fantastisk kärlekssaga, läste igår ut fjärde boken för andra gången bara för att kunna fly in i magins värld en liten stund. Jag kom på mig själv flera gånger under läsningen av boken nu för andra gången att nästan börja grina (och då menar jag inte skåningars förståelse av ordet).

Finns det något sådant som evig kärlek mellan två människor? Förhoppningsvis! Känns som om jag vill tro på det.

Jag borde panikstressa över min lägenhet, nästan ingenting är flyttat och fr.o.m. 1 januari är den inte längre min. Av någon anledning så känner jag mig inte särskilt stressad, kanske för att stresskvoten är fylld av en massa andra tankar på annat håll!

Och jag ber om kraft att klara av morgondagen och mina åtaganden!

/Kim Baung



Kommentarer
Postat av: Veronica Fredriksson

God jul på dig!

Hoppas lovet blir bra.

DU har rätt, julen är tråkig o överskattad. Likabra att jobba - då har man iaf några planer!

2009-12-24 @ 02:14:23
URL: http://liteextra.blogg.se/
Postat av: syster

God Jul och Gott Nytt Ar lillebror!

Tack for ditt fina och omtanksamma inlagg med lyckonskningar och gratulationer!

Hoppas att allt ar bra med dig och att du far en mysig jul och ett underbart nytt ar!

Vad har du for planer for det nya aret, studier?

Med oss ar allt bra, graviditeten fortskrider som den ska (anda negativa ar min foglossning). Nu ar det "bara" 8 veckor kvar innan vi far traffa var bebis vilket kanns jatte spannande! Tank, du ska ju faktiskt bli morbror for forsta gangen ocksa;-)

Ta hand om dig!

Manga kramar fran syster och Johan

2009-12-25 @ 01:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0