Tillägnat

Jag Kim Baung är singel igen. Efter 1,5 år tog det slut mellan mig och Johanna Klockars. Allt har sin tid, vår hade haft sin. Jag har inget ont att skriva om Johanna, hon är en fin tjej och jag hoppas att hon hittar någon som en dag kommer att göra henne väldigt lycklig, det förtjänar hon. Därför tillägnar jag detta inlägg till den person som under dem senaste 18 månaderna i mitt liv på många plan levt närmst mig.

Nu är en ny dag här, livet går vidare, med vissa förändringar.

Tack Johanna Klockars för den tid vi hade!

/Kim Baung

Kommentarer
Postat av: Ksenia

Fint. Önskar alla killar kunde vara lika ärliga. Du kommer hitta rätt så småningom du också. Btw, diggar din profil

2009-04-30 @ 08:23:18
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0