Sol

Ska jag skita i allt och börja bry mig?
Inte lyssna, istället höra.
Säga bu och inte tänka på konsekvenserna.
Göra precis det jag känner för nu och skita i sen.
Ska jag vända allt upp och ner, vända allt rätt igen?

H-C och jag träffades idag och talade en hel del. Jag blev arg, frustrerad, ilsken och ful i mun. Och jag skiter fullständigt i det. Det är tur att jag har H-C som kan plocka fram saker och ting ur mig, det är tur att jag kan spy ur mig mycket av det jag tycker och känner för någon. Det är tur att H-C är snäll haha. Och för allas kännedom så är inte H-C en låtsaskompis.

Snart är det ensemblegrupp. Dags att börja spåna på material tills kvällen.

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0